(0 item) - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

 

 

Klantenservice

U kunt eenvoudig contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@wijn-moment.nl of rechtstreeks vanaf de website. Door onze kleinschalige organisatie kunt van ons snel en persoonlijk antwoord verwachten. Gaat het u toch niet snel genoeg? U kunt ons ook bereiken op onderstaand telefoonnummer.

Arnoud van Klink  +31 636 161 353

 

Bedrijfsgegevens (Geen bezoekadres)

Wijn-moment.nl
Koperslager 28
2152KC Nieuw-Vennep

BTW nr. :
KvK nr.: 
Bank nr.: 
850488175B01
52533395
NL45KNAB0207951284 t.n.v. Wijn-moment

 

Veel gestelde vragen

Ik ben voor het eerst op wijn-moment.nl Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven op onze site klikt u op 'registreren'. U vult hier uw naam, e-mailadres en uw geboortedatum in. Vervolgens geeft u een wachtwoord op om uw account te vergrendelen.

Hoe kan ik bestellen?
Bij Wijn-moment kunt u eerst een account aanmaken of gelijk aan de slag. U kunt zelf uw winkelwagen vullen en zodra u klaar bent rekent u deze veilig af met iDEAL, PayPal of een van onze andere betaalwijzes. Uw bestelling is pas definitief als u op de afrekenpagina de betaling heeft afgerond.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u op werkdagen vóór 13.00 uur bestelt, wordt uw bestelling vaak dezelfde dag nog via PostNL verstuurd.

Nadat u op wijn-moment.nl uw bestelling heeft afgerekend gaan wij aan het werk om uw pakket samen te stellen. Wij hebben alles in eigen voorraad en hierdoor kunnen wij uw bestelling vaak dezelfde dag of de volgende ochtend al verzenden. PostNL is onze partner voor alle zendingen.

Wij berekenen voor elke bestelling een bijdrage van € 5,- in de verzendkosten.
Let op: dit betekend dus ook dat als u meer dan 1 doos besteld, u nog steeds maar €5,- betaald!

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?
Als u niet thuis bent probeert PostNL het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kunt u zelf kiezen waar en wanneer u uw pakket wilt laten bezorgen. U kunt uw keus tot 22:00 uur online aan PostNL doorgeven.

Als u geen bezorgmoment kiest, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Lukt het dan weer niet om uw pakket te bezorgen? Dan word uw pakket bewaard op een  PostNL-locatie bij u in de buurt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, als u ons direct belt, kunnen wij de bestelling nog voor u annuleren. Als wij het pakket al aan PostNL overgedragen hebben kan dit niet meer.

Hoe weet ik dat Wijn-moment mijn bestelling in goede orde heeft ontvangen?
Als u een bestelling heeft geplaatst krijgt u gelijk per e-mail een bevestiging van de bestelling. Hierin zit ook een overzicht van de bestelling die u zojuist geplaatst heeft.

Op welke manieren kan ik bij wijn-moment betalen?
Bij Wijn-moment kunt u op verschillende manieren betalen. De makkelijkste manier om te betalen is via iDEAL of PayPal. Wij zijn continu bezig onze dienstverlening te verbeteren. Wij zijn altijd geïnteresseerd in andere mogelijkheden. Mocht u in de toekomst graag op een andere manier betalen kunt u contact met ons opnemen.

Ik moet allerlei persoonsgegevens invullen. Waarom?
De volledigheid van de gegevens is noodzakelijk voor een goede afhandeling van uw bestelling. Wij gaan verantwoord om met uw gegevens. Voor meer informatie kunt u kijken in ons privacy beleid

 

Heeft wijn-moment ook een winkel waar ik naar toe kan?
Nee. Wijn-moment is een 100% online winkel. Wel zijn er meerder retailers die onze producten in hun winkel verkopen.